sunnuntai 13. huhtikuuta 2014

Onko nää nyt liikkeitä?

Tosi hämmentävää! En osaa todellakaan sanoa tunnenko sisälläni pienen ihmisen vai vatsani ja suolistoni toiminnan. Mun vatsani kun on aina helposti mennyt sekaisin ja kurisee ja "juttelee" äänekkäästi. Nyt olen muutamaan otteeseen tuntenut jotakin mitä olen hiukan alkanut pohtimaan joksikin muuksikin. En osaa eritellä millaista se on. No viimeisimmät tuntemukset kylläkin tuntuivat jotenkin pieniltä muljahduksilta, mutta alan tuntea itseni jo lievästi vainoharhaiseksikin. :D Odotan kuitenkin todella, että liikkeet alkavat olla sellaisia, että ymmärrän ne itsekin.

Vaikkakin koko vauvajutuista puhuminen alkaa tulla mulla jo ihan korvista. Ei saa käsittää väärin kuitenkaan. Odotan ajan kulumista ja syyskuuta innolla, mutta jotenkin nyt olen saanut yliannostuksen tätä kaikkea. Viikko sitten synttärikutsut eivät keskittyneet mihinkään muuhun kuin mun mahani hiplaamiseen ja siihen millaisia kokemuksia kukin on kokenut ja mitä sitten minulla on edessä. Ja neuvominen on mulle se vihoviimeinen punainen vaate. Nyt olen lopen kyllästynyt puhumaan kasvotusten kenenkään kanssa! Paitsi tietysti kotona miehen kanssa, joka on kaikesta yhtä ihmeissään kuin minäkin. <3

Viikonloppua vietimme miehen kanssa kylpylässä. Meillä oli huone ja nautimme vedessä lilluttelusta, syömisestä ja siitä, että saimme olla ihan kahdestaan ja rauhassa muilta. Välissä tietysti meidän täytyi katsoa Tapparan game seven! Meillä tietty oli kannettava mukana hotellihuoneessa, jotta pystyimme seuraamaan koitosta. :) Viikonloppu oli todella rentouttava irtiotto!

Thaimaalaista murkinaa! Jaksoin muuten ehkä 2 minuuttia syödä puikoilla ja sit meni hermo. ;) Oon jopa ihan keskinkertainen puikkojen käyttäjä, mutta toi soppamainen koostumus teki nuudelista niin liukasta, ettei mulla ollu mitään tsäänssejä!

Hohtokeilausta! Oma taso ei vaan ole mikään kauhean vakaa. Yhtäkkiä saattaa tulla kaato tai pari ja sitten menee taas seuraavalla suoraan ränniin... Mutta pääasia, että kova on yritys! Ja muumilimu muuten sopii oikein oivasta keilaamiseen. ;)

MUOKSmuoks vielä! Eli viikkoja tänään pokspoks vaan kasassa 18+0. Aika hurjaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti