keskiviikko 30. lokakuuta 2013

Virheliike

Ei olisi pitänyt mennä lukemaan keskenmenokeskusteluja. Tietoisesti pysyinkin erossa kaikesta keskenmenoon liittyvästä, mutta nyt tylsyyksissäni päätin kuitenkin katsella netistä erilaisia keskusteluja ja infoja. Olo vain paheni entisestään. Tottakai ymmärrän, ettei tällaista voi verrata keskenmenoon, joka tapahtuu raskauden puolivälin tienoilla tai jälkeen. Silti minulle tuli todella paha olo siitä, että minulla on näin paha olo. Ihan kuin en saisi tuntea näin vahvasti, koska kyseessä oli keskenmeno jo viikolla 7. Mitä minä olen mistään sanomaan mitään, kun toisilla asiat on paljon huonommin.

Voi paska suoraan sanoen. Olo on niin paska. Niin kauan, kuin mies on tuossa vieressä ja juttelee ja on oma hassu itsensä, niin kaikki on hyvin. Nyt kun mies on jo nukkumassa, niin kaikki kamalat ajatukset taas alkavat pyöriä. Ja nyt tähän sitten vielä tulee mukaan syyllisyys siitä, että mulla on huono olla ja toisaalta suuttumus siitä, että joku muu voi sanoa kuinka pahalta musta voi tuntua.

Verenvuoto jatkuu edelleen ja alavatsassa on kipua...

4 kommenttia:

  1. Kaikilla on oikeus tuntea mitä haluaa. Sinulla on oikeus surra ja voida huonosti. Suruja ei voi verrata toisiinsa. On vain se, kuinka itse tunnet. Surin omaa keskenmenoani (kemiallista) todella paljon vaikka se oli jo ihan alussa, lähes heti plussan jälkeen. Silti koin että olen oikeutettu suremaan sitä. Olihan se suuri menetys minulle... Kuten sinulle oli tämä.

    Älä tunne syyllisyyttä mistään, tietenkin saat surra miten haluat <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinhän mullekin järki sanoo just noin. Mutta sitten on se tunnepuoli, joka mulla hyppää aina aika taidokkaasti järjen päälle ja murjoo sen lyttyyn. Ei ole aina helppoa olla minä. :)

      Poista
  2. Aina on joku, jolla on asiat huonommin. Se ei tee omasta kärsimyksestä yhtään sen pienempää. Suruja ei voi, eikä pidä verrata. Ymmärrän kuitenkin tunteesi ja olen kokenut itsekin samaa, eli syyllisyyttä omista tunteistani.

    Suuri suru kertoo vain rakkaudesta, kesken mennyt pieni oli sinulle jo rakas, eikä sitä mikään muuta.

    Hurjasti jaksamista <3 Ja emmikolle myös!

    (t.ratamo)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No näinhän se on! On se hyvä, että joku takoo järkeä päähäni. ;) Kiitos <3

      Poista