lauantai 19. lokakuuta 2013

Syy: antibioottikuuri!

Tänään on tiedossa ystävän synttärijuhlat. Minä tietenkin olen meillä se joka ajaa autoa. Virallisena selityksenä kaikille uteliaille sanotaan, että olen antibioottikuurilla. Se ei edes ole kamalasti virheellistä tietoa, koska eilen aamulla otin viimeisen pillerin kyseistä kuuria. ;) Ajattelin ensin hyvälle ystävälleni tuolla kertoa, mutta olen nyt tullut siihen tulokseen, etten kerrokaan. Osa tästä porukasta, joka nyt on paikalla lähtee meidän kanssa kahden viikon päästä mökkeilemään viikonlopuksi. Tuolla voin sitten kertoa juomattomuuteni syyn koko sakille samalla kertaa. Uskokoot nyt vielä tätä antibioottiselitystä!

Raskaudestani tällä hetkellä tietää hyvä ystäväni (friends since kindergarten) sekä äitini. Siskoni poikkeaa sunnuntaina, joten saattaa olla, että kerron hänelle. Hänen odotusajastaan ei kuitenkaan ole montaa vuotta, joten varmasti monia mieltä painavia kysymyksiä voin hänelle esittää. Mieskin tuossa eilen pohti hänen äidilleen kertomista... Katsotaan sitten koska on sen aika.

TOSIN, tänä aamuna on kaikki oireet kadonnut. Enää ei ole edes rinnat kipeät. Toivottavasti tämä ei tiedä huonoa. Mennään kuitenkin vielä niin vähäisissä viikoissa, että vaikka mitä voi tapahtua. Toivottavasti kaikki olisi hyvin ja tuo sitten vähän selviää 1,5 viikon päästä siellä ar-ultrassa. Olen, jos en muuta, niin ainakin vainoharhainen nyt. Pelkään sitä pahinta koko ajan...

Terveisin
hysteriakerho.com ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti