tiistai 17. syyskuuta 2013

En oliskaan halunnut nukkua...

Huomenta vaan... En oliskaan halunnut nukkua. Kello oli soittamassa klo 6.35 ja ekan kerran heräsin vessahätään pari tuntia ennen tuota. Sitten miehen kello soitti taas siitä tunti eteenpäin ja muka taas oli pissahätä. Sit takas sänkyyn, eikä mitään tsäänssejä saada unenpäästä kiinni, koska muka pissahätä ja alavattassa omituinen olo. Kiva, jos oon nyt jonkun virtsarakontulehduksen tässä sitten itselleni kehittänyt.

Lisäksi mun menkat oli tosi hämmentävät. Yksi päivä tosi runsasta vuotoa ja sit ihan minimaalista muutama päivä ja sitten ne oli ohi. Ja ekana päivänä hirmuiset kivut. Ajattelin tehdä varuiks raskaustestinkin, mutta en ole vielä ehtinyt. Ja tänäkään aamuna se ei oikein onnistu, kun oon tuolla vessassa jo ravannu monta kertaa.

Nyt sitten vaan ihan rauhassa koiran kanssa ulos, rauhassa aamupalaa ja Aamulehteä ja sitten töihin. Illalla tarkoitus lähteä jäähallille! Olen niitä, joiden pää menee sekaisin jääkiekosta. ;)

P.S. Selvisipä sekin, että mulla on tässä blogissa kellonajat ihan päin sitä itseään! Enkä näköjään osaa muuttaa sitä. Olen minä melkoinen tekniikkanero...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti